Nomineringsmöte med Vänsterpartiet Angered

Rösträknarna Yvonne och Raul fick användning av sina flinka fingrar.

Kvällen spenderades i ABF:s lokaler på Spadegatan 9 där Vänsterpartiet Angerd nuförtiden håller medlemsmöten. Hela mötet ägnades åt nomineringar till vallistorna. Fem kamrater nominerades till kommunlistan, åtta till regionlistan och fem till riksdagslistan.

Jag vill passa på att tacka mina partikamrater för nomineringarna och att de vill att jag skall ta steget från kommunfullmäktige till regionen eller riksdagen. Hedrande, även om jag gärna stannar i kommunfullmäktige om jag får välja själv. Det är dock inte upp till mig att bestämma utan partiets medlemmar. Om partiet säger ”hoppa” frågar jag enbart ”hur högt?” Här är Vänsterpartiet Angereds nomineringar:

Kommunfullmäktige

1.- Yvonne Palm

2.- Ashraf Nasseri

3.- Pablo Fuentes E.

4.- Leif Ståhl

5.- Jamileh Ismail

Regionen

1.- Jöran Fagerlund

2.- Gun Holmertz

3.- Nadja Mousa

4.- Elise Norberg Pilhem

5.- Said Hussain

6.- Ahmad Efterkhari

7.- Yvonne Palm

8.- Raul Carrasco

Riksdagen

1.- Eva Olofsson

2.- Hans Linde

3.- Johan Lönnroth

4.- Pablo Fuentes E.

5.- Jöran Fagerlund

Läs mina tidigare inlägg om Vänsterpartiet Angered. Fler bilder från kvällens möte:

Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Om inlägget

Politik

Kommentera

