Stolt och nöjd över fjärdeplats bland vänsterbloggare

En av måndagens två glädjeämnen: plats fyra på listan över bloggar med anknytning till Vänsterpartiet.

Måndagsmorgonen innebar dubbel glädje för mig. För det första kommer jag under att ansvara för en PRAO – Torkel – under två veckor. För det andra upptäckte jag att jag låg på plats fyra på politometerns ranking över bloggar med anknytning till Vänsterpartiet. Tidigare personbästa var plats fem. Då rankades min blogg som nummer 129 av alla politiska bloggar idag som nummer 139.

De 50 000 visningarna 2009 ser ut att tredubblas i år 150 000 visningar 2010 är ingen omöjlighet. Flera dagar har jag haft över 1000 visningar. Rekordet är 2500 visningar på en dag. Inte illa för en blogg som mest handlar om kommunalpolitik.

Under Torkels två veckor här på stadshuset hoppas jag att han kan göra något filmat material han kan lägga upp på nätet och jag kan blogga om.

Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 Comments

Lägg till →

  1. Välförtjänt, Jöran! Gratulerar (lite sent men ändå)!

  2. Grattis Jöran! Din blogg är guld värd. Jag ser också fram emot att få träffa PRAO-Torkel🙂

Kommentera

