Bilder från Tillväxtforum 2011

Innan filmningen drog igång i studio 3 hann jag in en kort sekund i hörsalen och ta några bilder.

Det blev en produktiv blixtvisit i Stockholm för att filma Tillväxtforum 2011. Dessutom hann jag med en träff med Maj Wechselmann för att prata om filmerna från påskuppropet. Jag var på plats i Kulturhuset för att filma två seminarier i Studio 3. Ett om det ekonomiska systemet och ett om företagande.

Eftersom jag fokuserade på filmningen har jag ingen möjlighet att kommentera hela evenemanget. Däremot hann jag ta några bilder med den Fujifilm finepix X100 jag har fått låna för att recensera här på bloggen.

Bilderna är ytterst lite justerade. De flesta är direkt ur kameran:

Kommentera

