EU-konferensen drog i gång med tal på Järntorget

Många ville prata med Lars Ohly efter talet.
Många ville prata med Lars Ohly efter talet.

Idag öppnar Vänsterpartiets EU-konferens i Göteborg. Själv är jag inte ombud på konferensen utan roddar med treårskalas idag och fotbollscup i morgon. Börje på Vänsterpress bad mig att ta några bilder på den utåtriktade aktiviteten på Järntorget på förmiddagen. Det blev en bra arbetsfördelning på hemma plan också. Jag höll treåringen hemifrån och Cecilia planerade överraskningarna.

Grith Fjeldmose, vice distriktsordförande, var konferencier och skötte utfrågningen av Lasse.
Grith Fjeldmose, vice distriktsordförande, var konferencier och skötte utfrågningen av Lasse.
Stellan Hermansson delade flygblad.
Stellan Hermansson delade flygblad.
Många lyssnade på håll.
Många lyssnade på håll.

Läs alla mina inlägg om EU. Fler bilder:

One Comment

Lägg till →

  1. Jag var faktiskt västerut idag. Där det finns ett hus, som det spökar i.
    Jag är mera intresserad av det okända, än av kommunisterna i vänsterpartiet. Det är bara så. Själv är jag svensk och tillhör den kristna kulturen, som vi har haft här i Sverige i drygt tusen år. Eller hur???
    Sven.

Kommentera

