Podcast från HSB-seminarium om klimatomställning och fler bostäder

Amineh Kakabaveh (V)

I torsdags deltog jag i ett bostadspolitiskt seminarium som HSB anordnade tillsammans med Vänsterpartiet. För alla er som inte var där klämde jag ihop halvdagsseminariet i en podcast med intervjuer med föredragshållarna och reflektioner från två vänsterpartister: Dick Urban Vestbro och Amineh Kakabaveh. Allt det viktiga och inga onödigheter. Till och med lite musik av Malin Frimodig. Kaffe får ni koka själva.

Från HSB talade Anders Lago, ordförande, Håkan Falk, VD HSB Bostad, Linn Matic, Samhällspolitisk chef samt Roland Jonsson, Energichef.

Ladda ner min podcast eller lyssna direkt:

Anders Lago
Håkan Falk
Linn Matic
Roland Jonsson

Personligen tycker jag podcast är enklare än film. Det passar mig som stillbildsfotograf och uppladdning etc. går snabbare. Å andra sidan finns inget lika etablerat forum för podcast som t.ex. YouTube för filmer. Vad tycker ni bloggläsare? Föredrar ni film eller radio?

När det kommer till bilder, föredrar ni bildspel:

Detta bildspel kräver JavaScript.

…eller föredrar ni ett galleri:

Läs alla mina inlägg om närradiobostäder, energi, miljö, klimat, Bostads AB Poseidon.

Media: GP, GP, GP,

Kommentera

