Vänsterpartiet har en ny distriktsstyrelse

Röstningen genomfördes med en kundkorg som valurna.

Valberedningens förslag till ny distriktsstyrelse gick igenom med endast en smärre justering: första och andra ersättare bytte plats. Det får ses som ett gott betyg för oss i valberedningen även om jag inte skall ta åt mig någon ära för detta då valberedningens möten ofta har kolliderat med andra möten och mitt bidrag till arbetet varit blygsamt. Det är också därför jag inte ställer upp till omval till valberedningen.

Ordinarie ledamöter:

Birgitta Ceesay

Christian Larsson

Elin Engström

Elin Öberg Börjesson

Grith Fjeldmose

Johan Zandin

José Romero

Lisa Ahlqvist

Lisbet Buzleta

Sara Lund Persson

Ersättare:

1. Jamileh Ismail

2. Håkan Eriksson

3. Erik Norén

Läs alla mina inlägg om årskonferens 2012.

Om inlägget

Politik

Kommentera

