Många nya prenumeranter till nyhetsbrevet efter miljömöte i Helsingborg

Pampig sal i Folkets Hus i Helsingborg.

Det höll på att gå snett i kväll eftersom jag inte hade läst instruktionerna tillräckligt väl. Som tur var hann jag kasta mig av bussen i sista stund.

Eftersom det var Vänsterpartiet Höganäs som hade bjudit in mig till det gemensamma mötet med Vänsterpartiet Helsingborg hade jag bokat en biljett till Höganäs. Halvvägs mellan Helsingborg och Höganäs blev jag uppmärksammad på fadäsen och hoppade av bussen, sprang över vägen och tog nästa buss tillbaka till Helsingborg. Kvällens miljömöte blev bara några minuter försenat.

Det blev spännande diskussioner på det välbesökta mötet och jag fick många bra idéer med mig hem. Tydligen var det uppskattat eftersom de flesta skrev upp sig som prenumeranter på nyhetsbrevet från Vänsterpartiets miljönätverk. Prenumerera du också. Skicka mig ett meddelande så skriver jag upp dig.

 

Kommentera

