Flygbladsutdelning i Angered centrum

Mauno satte genast igång och började dela.
Mauno satte genast igång och började dela.

Vi valde tydligen en bra dag igår att dela flygblad i Angered centrum. Idag vräker snön ner men i går var det strålande väder. Folk var glada och det gick lätt att prata med dem som stannade till. Även de som inte håller med oss.

Rent fotografiskt är jag glad att mitt renoverade objektiv Summicron 90/f2.o från 1982 på bländare 4 ger så skarpa bilder. Det är knepigt att fokusera med och ofta missar jag men när jag träffar rätt är skärpan fantastisk. Titta bara på bilden på Ashraf som nästan matchar skärpan i bilden på Berhane tagen med en mycket senare 35 mm summicron. Kolla gärna bilderna i full inzoomning.

Ett dussin bilder till:

Läs alla mina inlägg om Vänsterpartiet Angered.

Kommentera

