Kort men intensivt för min del på delegationsmöte inför kongressen

Kongressen skall vara papperslös och delegationsmötet liknar en hackerträff.
Kongressen skall vara papperslös och delegationsmötet liknar en hackerträff.

Mitt deltagande i kongressdelegationens möte i söndags blev kort. Jag hann i praktiken bara vara med på det kösseparata mötet och sedan delge de andra de motioner jag hade ansvar att läsa inför mötet.

Sedan var det dags att cykla till operan. Vi föräldrar till barnen i Brunnsbo musikklasser hjälper till bakom scenen på Jultrad-i-ton och i söndags var det min tur. Ett par fotografier hann jag dock med på delegationsträffen innan jag hoppade up på cykeln:

Läs alla mina inlägg om kongressen 2014.

Kommentera

