Å vilket party del två – förfesten

Kompisar från förr. Søren Søndergaard, EU-parlamentariker från Danmark för Folkebevegelsen mod EU, Lars Ohly och Audun Lysbakken, ordförande för norska Sosialistisk Venstre.
Kompisar från förr. Søren Søndergaard, EU-parlamentariker från Danmark för Folkebevegelsen mod EU, Lars Ohly och Audun Lysbakken, ordförande för norska Sosialistisk Venstre.

Frågan på allas läppar är ”hur kunde kongressfesten i lördags bli så rolig?” Genom nyupptäckta tidigare opublicerade bilder kan jag här ge svaret. Gör er redo för uppföljaren, en prequel, till dundersuccén Å vilket party som fick bloggstatistiken att närma sig 5000 visningar i lördags. Jag ger er Å vilket party del två – förfesten.

Fotografierna låg länge (ett par dar i alla fall) glömda på ett minneskort i innerfickan på min egen smoking. (Inte bortglömda men jag glömde att ta ut minneskortet ur fickan innan jag packade ner smokingen i resväskan och begav mig till kongressen i söndags.) Här kommer berättelsen om festsuccén.

Läs alla mina inlägg om kongressen och fotografi.

Media: SvD1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,

Kommentera

