Tal på spanska, turkiska och svenska på Kvibergs marknad

På min tid skrev man sina tal på paper. Nuförtiden är det mobil som gäller för dagens ungdom.
På min tid skrev man sina tal på paper. Nuförtiden är det mobil som gäller för dagens ungdom.

Efter torgmötet i Angered centrum och flygbladsutdelningen i Hjällbo bar det av till Kvibergs marknad där Vänsterpartiet Kortedala-Gamlestaden-Bergsjön höll torgmöte och delade flygblad idag. Adriana Aires talade på spanska, Makbule Demirtas talade på turkiska och jag talade på svenska. Ett nytt grepp som verkade uppskattat. 

Lyssna på Adrianas tal.

Lyssna på Makbules tal.

Lyssna på mitt tal.

Fler bilder:

Läs alla mina inlägg om EU och Kvibergs marknad.

 

 

Kommentera

