Tre flygbladsutdelningar två valutbildningar och ett DS-möte

Elin Engström i Hjällbo 28 augusti.
Elin Engström i Hjällbo 28 augusti.

Valrörelsen går på högvarv och bloggandet har hamnat på efterkälken. Lite trist eftersom fina bilder därför blir liggande i datorn. Förutom tre flygbladsutdelningar i Hjällbo har jag hunnit med två valutbildningar och et DS-möte.

Det var Vänsterpartiet Angered samt Vänsterpartiet Kortedala-Gamlestaden-Bergsjön som hade bjudit in till valutbldning. Som allltid var det spännande diskussioner.

På väg från en föräldrainformation hos kultuskolan sprang jag på Maj Karlsson i debatt inför riksdagsvalet i en annan del av Blå Stället. Som brukligt hade jag min Leica med mig och kunde studsa in och ta ett par rutor.

Kommentera

