Klimatföreläsning för Vänsterpartiet Frölunda, Partille, Mölndal och Centrum

De rara partikamraterna i Kortedala, Gamlestaden och Bergsjön hade samlat ihop till en present som tröst för cykelolyckan förra veckan.
De rara partikamraterna i Kortedala, Gamlestaden och Bergsjön hade samlat ihop till en present som tröst för cykelolyckan förra veckan.

Det går långsamt att röra sig men det går med hjälp av kryckorna. I kväll höll jag en klimatföreläsning för medlemmar i partiföreningarna i  Frölunda, Partille, Mölndal och Centrum.

Två av medlemmarna i Kortedala-Gamlestaden-Bergsjön dök också upp. De skulle ha varit med på föreläsningen förra söndagen dit jag var på väg när jag kraschade med cykeln och bröt lårbenshalsen. De var så rara och hade samlat ihop till en present: en illröd anteckningsbok. Helt utan linjer, precis som jag vill ha. Stort tack för omtanken.

För er som var med och ville ha presentationen lägger jag upp den här.

Läs ala mina inlägg om miljö och klimat.

Kommentera

